Master in Event Management

Exhibition Event Management

2-daagse leergang + certificaatuitreiking
Als de waarde van beursdeelname niet bekend is, gaat de discussie over prijzen en kosten!
Waardedenken helpt u deze discussie te vermijden en maakt exposanten succesvoller: Helder onderbouwde deelname beslissingen, méér rendement uit beursdeelname, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel met de toeleveranciers.

Dit kunt u verwachten van de leergang Exhibition Event Management.

De leergang is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC VECTA en communicatiepartner Expovisie.

           


In twee interactieve programmadagen komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1: Het beproefde waardemodel als uitgangspunt

  • Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
  • Bouwstenen (waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
  • Optimale samenwerking met toeleveranciers
Dag 2: Kernpunten voor een succesvolle implementatie
  • Een doeltreffend concept en vormgeving
  • Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
  • Krachtig projectmanagement
  • Gemotiveerde en getrainde standbemanning
  • Follow up en aftersales

Data & locaties 2017*
Voorjaar 2017 Omgeving Amsterdam
Voorjaar 2017 Omgeving Utrecht

*Data en Locaties onder voorbehoud


Data & locaties 2018*
Voorjaar 2018 Omgeving Amsterdam
Voorjaar 2018 Omgeving Utrecht

* Data en Locaties onder voorbehoud



Voor wie?

De leergang richt zich primair op de beursdeelnemer: Marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen de organisatie en hier de beslissingen voor nemen. Deze managers en/of projectleiders zijn vroegtijdig bij de strategie van de beursdeelname (en het verdere traject van beursvoorbereiding, projectmanagement en evaluatie) betrokken.

De leergang is ook zeker interessant voor:
  • Accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren.
  • Accountmanagers van standbouwbedrijven, catering en andere faciliterende zaken.
  • Accountmanagers, salesmanagers en eventmanagers van beurslocaties.
Voor hen is deze cursus vooral van belang om te weten te komen wat effectieve beursdeelname voor hun klant inhoudt. Beursorganisatoren, -locaties en andere dienstverleners krijgen een beter beeld van wat bij hun klanten leeft en zijn beter in staat om een bijdrage te leveren aan de effectieve deelname van hun exposanten.

Docenten
Iris Eshel Studieleider Kunst en Economie Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, Hoofddocent Master in Event Management
Han Leenhouts Directeur Sales & Pepper
Paul Pennock Eigenaar Oil for live communication
Karoline Wiegerink Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague en Associate HTH Consultancy & Training
Ed Peelen Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy en partner ICSB Marketing & Stategy


Lesmateriaal & studiebelasting
Deelnemers krijgen tijdens het programma de beschikking over lesmateriaal:
Een waardemodel voor beursdeelname - CLC Vecta (Ed Peelen & Karoline Wiegerink)

In deze leergang is geen tentamen opgenomen. U ontvangt bij volledige aanwezigheid wel een deelnamecertificaat.


Kosten

Leergang: € 1.250,- excl. BTW
CLC VECTA leden: €   995,- excl. BTW 
Inclusief:  Literatuur, deelnamecertificaat, elke cursusdag lunch en reflectieborrel

Direct inschrijven voor: Exhibition Event Management

Klik hier voor het inschrijfformulier