Event Sales Management

Specialisatiemodule

Doel van deze leergang

We leven in een digitale wereld. Uw prospects hebben tegenwoordig bijna alle benodigde informatie online voorhanden om hun aankoopproces te doorlopen.
Hierdoor verloopt 60% van de sales cycle in de B2B online en hebben prospects minder vaak of pas later in het aankoopproces persoonlijk contact met de salesmanager. Dit vraagt om een andere rol van marketing en sales in het aankoopproces van prospects, ook binnen de evenementenbranche. In deze tweedaagse leergang leert u met bewezen strategieën hoe u de Sales voor uw bedrijf kunt optimaliseren.

De volgende kennis gaat u opdoen

De leergang behandeld de volgende modules:
  • Uzelf en uw organisatie profileren
  • Tips en trucs voor onderscheidende communicatie
  • Inzicht in uw lichaamstaal en presentatietechnieken
  • Telefonisch benaderen van prospects
  • Praktijkopdrachten voor de tussenliggende periode
  • Onderscheidend vermogen: wat is uw (team) kernconcept?
  • Op zoek naar de essentie van dienstverlening
  • Storytelling als marketingtool
  • Zelf experimenteren met een passend verhaal voor uw organisatie

In samenwerking

Deze leergang is tot stand gekomen in samenwerking met Let's Go Active, the hospitality company en HSMAI.

Startdatum: 26-04-2018
Duur: 1 dag
Studiekosten: € 395,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 14 plekken
Inschrijven

Data en locaties

26-04-2018, Let's go active Zoetermeer

Opleidingen voor eventprofessionals