Experience en Design Thinking

Leer nog meer waarde te creëren

Doel van deze leergang

Patrick Roubroeks creative director XSAGA en winnaar diverse Gouden Giraffen, nationale én internationale prijzen. Verteld hoe u van een vraag naar een creatief concept komt. Aan de hand van een waanzinnige praktijk case ligt hij dit toe waarna u zelf aan de slag gaat met een eigen case.

Het tweede deel van deze dag neemt Cor Noltee design thinking & branding HKU u mee naar vernieuwende inzichten in de creatieve processen die helpen tot conceptvorming waarbij de beleving centraal staat. Het ‘maak’ proces en hoe je dat doet. Nuttige informatie om uzelf verder te professionaliseren in conceptontwikkeling en het uitdragen van de boodschap van uw event. Oftewel, u leert nog meer waarde te creëren. Aan het eind van deze dag bent u zeker geïnspireerd!

De volgende kennis gaat u opdoen

De leergang “Experience & Design Thinking” leert u:

  • Hoe u van concept tot creatie komt
  • Hoe u de boodschap van een merk kan uitdragen in een evenementenconcept
  • Het krijgen van inzicht in het creatieve proces dat leidt tot een evenement
  • Design technieken en tools voor het vormgeven van een experience
  • Hoe u waarde kan creëren door middel van experience en design thinking
Bekijk de studiehandleiding

In samenwerking

Deze leergang is gecertificeerd door het Genootschap voor Eventmanagers.

Startdatum: 12-11-2019
Duur: 1 dag
Studiekosten: € 395,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 5 plekken
Inschrijven

Data en locaties

12-11-2019 RAI Amsterdam 



"Master in Event Management biedt goede HBO+ opleidingen aan, waar het Genootschap voor Eventmanagers graag haar naam aan verbindt" Leon Kruitwagen Genootschap voor Eventmanagers

Opleidingen voor eventprofessionals