Event Experience Management

Specialisatiemodule

Doel van deze leergang

In het evenementenvak gaat het erom onderscheidend en creatief te zijn. We opereren in een nieuw tijdsgewricht waarbij de opdrachtgever zeer kritisch is over de toegevoegde waarde en de multifunctionaliteit van zijn evenement. Daarnaast spelen bedrijven en organisaties een steeds grotere rol in het stimuleren en ondersteunen van medewerkers in hun zoektocht naar persoonlijke doelen in het leven om zo engagement van medewerkers en hun bevlogenheid te bevorderen Nieuwe vormen van waarde innovatie en creatie staan centraal in het evenementen vak. Met de start van de cursus ‘Experience Management in events’ en na het lezen van het nieuwe boek ‘Economy of Experiences’, bent u in staat om co-creatie modellen en experience waarde proposities in de beleving van een evenement toe te passen.

De volgende kennis gaat u opdoen

In dit programma komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • Het nieuwe economische landschap en andere manieren van zaken doen
  • Inzicht in de psychologie van ervaren en betekenisgeving
  • De betekenis van het managen van de beleving voor, tijdens en na het evenement
  • Het ontwikkelen van experience concepten
  • Customer journey’s en touchpoint analyses
  • De rol van de event manager bij de opdrachtgever
  • Inspirerende cases ROI en accountability van events

In samenwerking

De leergang is tot stand gekomen in samenwerking met het Genootschap voor Eventmanagers, EventBranche en ontwikkeld door The European Centre for the Experience and Transformation Economy. 

    
Startdatum: 06-12-2018
Duur: 1 dag
Studiekosten: € 395,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 10 plekken
Inschrijven

Data en locaties

06-12-2018, RAI Amsterdam

Opleidingen voor eventprofessionals