Event Sales Management

Specialisatiemodule

Doel van deze leergang

We leven in een digitale wereld. Uw prospects hebben tegenwoordig bijna alle benodigde informatie online voorhanden om hun aankoopproces te doorlopen.
Hierdoor verloopt 60% van de sales cycle in de B2B online en hebben prospects minder vaak of pas later in het aankoopproces persoonlijk contact met de salesmanager. Dit vraagt om een andere rol van marketing en sales in het aankoopproces van prospects, ook binnen de evenementenbranche. In deze leergang leert u met bewezen strategieën hoe u de Sales voor uw bedrijf kunt optimaliseren.

De volgende kennis gaat u opdoen

De leergang behandeld de volgende modules:
  • Jezelf en je organisatie onderscheidend profileren
  • Inzicht in lichaamstaal en presentatietechnieken
  • Tips en trucs voor overtuigende communicatie
  • Waarom bellen wel werkt!
  • Telefonisch benaderen van prospects
  • Live leads/slapende klanten of LinkedIn contacten bellen
  • DNA-kompas: werken aan je ‘kernconcept’
  • Feedback van de trainer en de groep

In samenwerking

Deze leergang is tot stand gekomen in samenwerking met Let's Go Active, the hospitality company en HSMAI.

Startdatum: 13-12-2018
Duur: 1 dag
Studiekosten: € 395,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 1 plekken
Inschrijven

Data en locaties

13-12-2018, Louwman museum, Den Haag
"De praktijk gerichte leergangen en trainingen van MiEM, dragen bij aan de professionalisering van de evenementen branche" Iris Eshel Docent: (HKU) projectmanagement

Opleidingen voor eventprofessionals