Succesvolle merkactivatie

Hoe doe je dat?

Doel van deze leergang

U leert over de cruciale succesfactoren, uitdagingen en hoe u dit in realisatie gaat aanpakken.
Er zal een aantal universele mechanismen worden onthuld, waarmee u een blauwdruk hebt voor de realisatie van een bedrijfsmerk activatie.

De volgende kennis gaat u opdoen

Merkactivatie krijgt een steeds belangrijkere rol bij bedrijven en organisaties.

Wat is het onderscheidend vermogen van uw merk?
Wat is de kracht en impact van live communicatie en hoe organiseert u een merkactivatie? 

Danielle Brons MSc, oprichter brandXtension en winnaar van 2 Gouden Giraffen 2018 voor McDonald’s neemt u in dit college mee in het verhaal hoe een succesvolle merk activatie tot stand komt én wat hiervoor nodig is.

De middag is interactief waarbij in werkgroepen aan de slag wordt gegaan om het geleerde in de praktijk te brengen. Aan het einde van de dag is er reflectie. Het resultaat is dat elke deelnemer de praktische tools krijgt om zelf in de eigen organisatie aan de slag te gaan. Dit vanuit inzicht (het waarom) en vanuit praktische tools (het hoe). Na afloop ontvangt iedere deelnemer een whitepaper.   

Bekijk de studiehandleiding

In samenwerking

Deze leergang is gecertificeerd door het Genootschap voor Eventmanagers.


Startdatum: 02-04-2019
Duur: 1 dagdeel
Studiekosten: € 195,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 7 plekken
Inschrijven

Data en locaties

02-04-2019, Muntgebouw Utrecht
"Er zit zoveel kennis over eventmarketing en live communicatie bij experts in onze branche, die kennis delen zij bij MiEM. Dat ziet EventBranche als een grote meerwaarde voor ons vak" Sjoerd Weikamp EventBranche

Opleidingen voor eventprofessionals