Notice: Undefined offset: 1 in /home/masterinev/domains/masterineventmanagement.nl/public_html/routes/include_template_router.php on line 331 Notice: Undefined offset: 2 in /home/masterinev/domains/masterineventmanagement.nl/public_html/routes/include_template_router.php on line 332 - Master in Event Management

IDEA talentscout 2019

Tijdens de IDEA talentscout 2019 is Master in Event Management aanwezig als kennis partner. Zij organiseren ieder jaar hét talent event waarbij excellente studenten een kick-start verwerven in hun event carrière. Zoals ieder jaar reiken wij een prachtige prijs uit aan de winnaar van de tweede plaats en dit jaar gaan de felicitaties naar Charlotte Wagelaar.

Wie is Charlotte en hoe heeft zij het zilver gewonnen op het talent event 2019? Wij hebben het haar gevraagd.

Charlotte vertel, wie ben je en wat doe je?
Ik ben Charlotte Wagelaar 24 jaar en vierdejaarsstudent aan het AMFI - Amsterdam Fashion Institute. Hier doe ik de studierichting Fashion and Branding. Tijdens deze opleiding leer ik hoe je een merk duidelijk kan positioneren in markt met de huidige tijdsgeest in gedachten. Er wordt ons geleerd om trends te herkennen en hier op in te spelen.

Waarom de IDEA Talent Scout?
Ik ben naar het IDEA Talent Scout gegaan om mensen in de event branche te leren kennen. Ik zit in mijn afstudeerjaar en ik zag dit als een goede kans om mijn netwerk uit te breiden. Ik kijk dan ook met voldoening terug op de dag. Niet alleen vanwege mijn tweede plek maar voornamelijk omdat ik inspirerende gesprekken heb gevoerd. 

Hoe zie jij de toekomst van Live?
Door mijn studie ben ik getraind om de onderscheidende factor van een merk te vinden en dit door te vertalen in alle uitingen die er nodig zijn om een merk te laden. Een van deze uitingen kan ook een event zijn, met deze visie ben ik naar IDEA talent scout gegaan. In deze huidige samenleving zien mensen een merk alleen door hun telefoon. Op deze manier kan een merk je een merk alleen zien en horen. Om een duurzame connectie te maken met een merk moet het je raken. Dit kan je alleen doen doormiddel van experience marketing een tool die naar mijn mening de toekomst is voor merk activatie’s. 

Deze ervaring kan op verschillende manieren gerealiseerd worden. Of dit nou een politiek statement is of door een live experience in een winkel. Op deze manier daag je de klant uit om achter hun telefoon vandaan te komen en een echte connectie te maken met het merk. 

Bekijk video


Opleidingen voor eventprofessionals