Dat de wereld van de event manager er blijvend anders uit ziet en gaat zien is een feit. Belangrijker dan ooit is het strategisch inzetten van je evenementen.
In samenwerking met professor Ed Peelen en vakspecialisten Marco Mossinkoff, Marike Dragt, Maayke Könemann en Daan Noordeloos wordt je in twee opéénvolgende dinsdagen klaargestoomt met de kennis én een plan van aanpak om je vak blijvend succesvol uit te oefenen.
Strategisch Event Management leert je:
*Customer experience is de som van alle ervaringen die een klant opdoet tijdens interacties met
het merk. De afkorting hiervan is CX
Alumna Heidi Molijn - Senior Eventmanager bij Conclusion verteld over deze leergang:
'Event Management is een belangrijke strategische marketing tool voor bedrijven van nu. Live events en hybride events ondersteunen het imago van een organisatie en helpen klantrelaties uit te bouwen. Om ervoor te zorgen dat de eventstrategie ook daadwerkelijk aansluit op de organisatiestrategie helpt de nieuwe leergang Strategisch Event Management je in het nieuwe denken en doen. Met docenten uit de praktijk, persoonlijke aandacht en concrete opdrachten, ontwikkel je jezelf op het gebied van strategisch eventmanagement.
Juist nu de branche onder druk staat door de wereldwijde pandemie kan je de gelegenheid nemen om je kennis bij te spijkeren en samen met andere eventprofessionals te werken aan een strategisch eventplan waarmee je indruk kan maken bij je werkgever- of (toekomstige) opdrachtgevers'
Inschrijven of meer informatie over de twee-daagse leergang? Lees dan verder via deze link.