Contact opnemen?
Heeft u een vraag, aarzel dan niet
en bel Alexandra: 06 516 555 96
Kennisvernieuwing voor professionals in de evenementenbranche.
Vragen?
Bel naar Alexandra: 06 516 555 96
Customer Experience
Voor een excellente gastreis
Doel van deze leergang
Customer experience is de som van alle ervaringen die een gast opdoet tijdens interacties met het merk. De afkorting hiervan in CX. Bij klantbeleving gaat het niet om een bepaald moment, maar om alle momenten in de gehele customer journey.
In dit college leer je de belangrijkste basisbegrippen binnen customer experience zoals: customer journey, CX design, CX strategie, CX meting en een praktijkcase CX. Ook leer je hoe de CX inzichten in de praktijk worden toegepast en hoe deze toe te passen zijn binnen event management.
In samenwerking
Bent u lid van het Genootschap voor Eventmanagers of MiEM alumnus, dan ontvangt u 10% korting op deze leergang.
"Er zit zoveel kennis over eventmarketing en live communicatie bij experts in onze branche, die kennis delen zij bij MiEM. Dat ziet EventBranche als een grote meerwaarde voor ons vak"Sjoerd WeikampEventBranche