Succesvolle merkactivatie

En hoe je dat goed doet

Doel van deze leergang

U leert over de cruciale succesfactoren, uitdagingen en hoe u dit in realisatie gaat aanpakken.
Er zal een aantal universele mechanismen worden onthuld, waarmee u een blauwdruk hebt voor de realisatie van een bedrijfsmerk activatie.

De volgende kennis gaat u opdoen

Merkactivatie krijgt een steeds belangrijkere rol bij bedrijven en organisaties.

Wat is het onderscheidend vermogen van uw merk?
Wat is de kracht en impact van live communicatie en hoe organiseert u een merkactivatie? 

Gerben Plasmeijer, genomineerd voor de Gouden Giraffe 2019 met de succes-case van Bol.com neemt u in dit middag college mee in het verhaal hoe een succesvolle merkactivatie tot stand komt én wat hiervoor nodig is.

De middag is interactief waarbij in werkgroepen aan de slag wordt gegaan om het geleerde in de praktijk te brengen. Aan het einde van de dag is er reflectie. Het resultaat is dat elke deelnemer de praktische tools krijgt om zelf in de eigen organisatie aan de slag te gaan. Dit vanuit inzicht (het waarom) en vanuit praktische tools (het hoe). Na afloop ontvangt iedere deelnemer een whitepaper.   

Bekijk de studiehandleiding

In samenwerking

Bent u lid van het Genootschap voor Eventmanagers of MiEM alumnus, dan ontvangt u 10% korting op deze leergang.

Startdatum: 07-11-2023
Duur: Dagdeel
Studiekosten: € 295,00 excl. btw
Niveau: HBO
Plekken: Nog 10 plekken
Inschrijven
Neem optie

Data en locaties

07-11-2023
"Er zit zoveel kennis over eventmarketing en live communicatie bij experts in onze branche, die kennis delen zij bij MiEM. Dat ziet EventBranche als een grote meerwaarde voor ons vak" Sjoerd Weikamp EventBranche
Bekijk video

Opleidingen voor eventprofessionals